bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Den 15/6
Jeg ringer til Ole og hører hvad han skal have for at ordne mit køkkengulv på lidt under 8 kvm.
Han tilbyder at han den 21. og 22. juni kan slibe det og give det hvidpigmenteret lak for 2.500 kr.
Jeg siger ja tak til tilbudet og sender min adresse.
Den 19/6
Da jeg ikke har hørt fra skriver jeg til ham for at sikre at han kommer den 21.
Han ringer tilbage og siger at han havde glemt aftalen, men at han stadig godt kan finde plads i kalenderen.
Den 21-22/6
Ole kommer og sliber og lakere gulvet mens vi er på arbejde.
Den 23/6
Da vi mærker på gulvet er det meget ru og hvis man kommer en dråbe vand på gulvet siger træet hurtigt vandet til sig, hvilket vi ikke kan forstå hvis det har fået lak.
Vi ringer til Ole, som siger at han for at matche farven i det tilstødende rum, har forsøgt at givet et ekstra lag hvidpikmenteret lak, frem for det afsluttende lag toplak.
Han tilbyder at komme igen den 27. juni og slibe det give et lag toplak og siger at han ikke skal have noget for det.
Den 27/6
Om aftenen kan vi se at Ole ikke har været forbi. Vi ringer og han siger at han ikke har haft tid og at han ikke kunne finde mit nummer, men at han kan komme den 29. juni.
Den 29/6
Ole kommer mens vi er på arbejde. Om aftenen mærker vi forsigtigt på gulvet lige inden for døren, det er ikke længere ru og vi er nu glade, hvilket vi fortæller Ole.
Den 30/6
Da gulvet er hent tørt og vi kan gå ud i køkkenet, opdager vi at Ole ikke har fået støvsuget inden han har givet lak den sidste gang, så der er små sorte sten fra sandpapiret og andet i lakken.
Da vi ikke gider mere besvær, samt er nød til at tage køkkenet i brug igen, beslutter vi ikke at sige noget.
Den 2/7
Ole sender fakturaen, der lyder på 3.125 kr. inkl. moms.
Jeg skriver til ham at jeg ikke synes at det er i orden at han lægger moms oven i, når han ikke sagde noget om at det var uden moms da han gav tilbudet.
Ole skriver tilbage at han er ked af hvis jeg har fået indtrykket af at det altid er incl. moms.
Jeg skriver tilbage at da loven siger at man skal oplyse hvis prisen er uden moms, gik jeg ud fra at det er tilfældet.
Den 8/7
Herefter stopper han med at svare på mine beskeder og tager ikke telefonen.
Da jeg ikke gider bruge den tid, som en klagesag tager, har jeg valgt at betale og i stedet skrive denne anmeldelse.
/Karsten
Den 15/6
Jeg ringer til Ole og hører hvad han skal have for at ordne mit køkkengulv på lidt under 8 kvm.
Han tilbyder at han den 21. og 22. juni kan slibe det og give det hvidpigmenteret lak for 2.500 kr.
Jeg siger ja tak til tilbudet og sender min adresse.
Den 19/6
Da jeg ikke har hørt fra skriver jeg til ham for at sikre at han kommer den 21.
Han ringer tilbage og siger at han havde glemt aftalen, men at han stadig godt kan finde plads i kalenderen.
Den 21-22/6
Ole kommer og sliber og lakere gulvet mens vi er på arbejde.
Den 23/6
Da vi mærker på gulvet er det meget ru og hvis man kommer en dråbe vand på gulvet siger træet hurtigt vandet til sig, hvilket vi ikke kan forstå hvis det har fået lak.
Vi ringer til Ole, som siger at han for at matche farven i det tilstødende rum, har forsøgt at givet et ekstra lag hvidpikmenteret lak, frem for det afsluttende lag toplak.
Han tilbyder at komme igen den 27. juni og slibe det give et lag toplak og siger at han ikke skal have noget for det.
Den 27/6
Om aftenen kan vi se at Ole ikke har været forbi. Vi ringer og han siger at han ikke har haft tid og at han ikke kunne finde mit nummer, men at han kan komme den 29. juni.
Den 29/6
Ole kommer mens vi er på arbejde. Om aftenen mærker vi forsigtigt på gulvet lige inden for døren, det er ikke længere ru og vi er nu glade, hvilket vi fortæller Ole.
Den 30/6
Da gulvet er hent tørt og vi kan gå ud i køkkenet, opdager vi at Ole ikke har fået støvsuget inden han har givet lak den sidste gang, så der er små sorte sten fra sandpapiret og andet i lakken.
Da vi ikke gider mere besvær, samt er nød til at tage køkkenet i brug igen, beslutter vi ikke at sige noget.
Den 2/7
Ole sender fakturaen, der lyder på 3.125 kr. inkl. moms.
Jeg skriver til ham at jeg ikke synes at det er i orden at han lægger moms oven i, når han ikke sagde noget om at det var uden moms da han gav tilbudet.
Ole skriver tilbage at han er ked af hvis jeg har fået indtrykket af at det altid er incl. moms.
Jeg skriver tilbage at da loven siger at man skal oplyse hvis prisen er uden moms, gik jeg ud fra at det er tilfældet.
Den 8/7
Herefter stopper han med at svare på mine beskeder og tager ikke telefonen.
Da jeg ikke gider bruge den tid, som en klagesag tager, har jeg valgt at betale og i stedet skrive denne anmeldelse.
/Karsten