Gå til hovedindhold
Hero image

CL ELECTRIC A/S

1.4
Samlede karakter ud af 5.0,
baseret på 1 anmeldelser
Samlet antal anmeldelser
0
0
1
Anmeldelser i alt 1

Nedenstående er medlem af Anmeld Håndværker - det er din sikkerhed!

L.M.-El ApS
Supply Team Installation ApS
Danpol El & Klima ApS

Anmeldelser

Anmeldt af:
Marianne Olesen, 2970 Hørsholm
29/07-2022
Kommunikation
1
Aftale
1
Pris jfr. tilbud
3
Tilfredshed
1
Oprydning
1
Samlet vurdering
1.4
Karakter
1.4
Rating icon
Byggeår:
2021
Opgave:
Indvendig, Fag og totalentreprise
Vil du bruge håndværkeren igen: NEJ
Oprettet i cvr nr.: 31947502

Helt nyt el i renoveret stue

Kasper Nielsen arbejdede før i sin fars installationsfirma, Birkerød EL-teknik. I efteråret 2021 havde vi indgået en entrepriseaftale med Kasper i forbindelse med en større renovering af vores stue. En proces, der var vigtig for os, og hvor vi havde sat mange penge på spil.
Vi sidder tilbage med en uheldig oplevelse af både kvaliteten og pålideligheden af det EL-arbejde, Kasper har udført hos os. Et EL-arbejdet, som har mange mangler og fortsat ikke er færdiggjort i forhold til aftale - på trods af, at vi januar 2022 indgik en aftale med Kaspers far, John Nielsen, om afhjælpning af situationen. John Nielsen stoppede kontakten til os medio april 2022, hvorefter han sendt os en ekstra regning på fuldført arbejde godt 3 måneder senere.
I foråret 2022 startede Kasper sit eget firma i Helsingør, KN El-teknik, og John slog sig sammen med CL Electric i Hillerød.
Vi har oplevet:
• Total mangel på overblik og styring af processen. F.eks. måtte vi selv gøre Kasper opmærksom på placeringen af kabelforbindelser. Uden aftale blev vores internetrouter efterladt på loftet og den færdige installation ikke gennemført. Vi fik aldrig den styring af lyset, vi havde efterspurgt og aftalt. Installationerne til vores TV var placeret uden at undersøge, om de var kompatible med opsætning af TV’et.
• En elektriker, der zappede ind og ud af opgaverne og videregav udførelsen til mindre kompetente medarbejdere, som ikke havde viden om opgaven, overblik og erfaring. F.eks. blev en lærling sat til at fræse kabelriller i murværk uden at afdækning umiddelbart efter, vi havde fået lagt helt nyt klinkegulv, hvor fugerne endnu ikke var tørre. Opsætningen af vores LED-lysbånd i loftet er så sjusket udført, at vi ingen glæde har af materialets muligheder.
• At der ikke blev taget højde for EL-arbejdets sammenhæng med den øvrige renoveringsproces, f.eks. opsætning af forsatsvæg, så vi i dag sidder med nogle løsninger, som kunne være udført smartere, og som ikke er færdiggjort.
• Et totalt installationskaos med løse ledninger, åbne kabeldåser og udfærdig ledningsførelse på vores loft. Ingen kan nu fortælle os, hvad der er ført hvor. F.eks. har vi fundet vores antennestik gemt under gangbroen og således imod forventning ikke ført tilbage til et stik i vores stue.
• En elektriker, der ikke responderede på vores henvendelser og ikke ringede tilbage trods aftale.
• En elektriker, der eksilerede i undskyldninger og bortforklaringer, f.eks. kl. 10 om formiddagen: Jeg er nødt til at hente min søn i børnehaven.
• En elektriker, der fakturerer flere timer, end der er brugt.
• En elektriker, der ikke havde sat sig nok ind i opgaven til at kende dens omfang og derfor gav et for lavt tilbud, som han senere forsøgte at styre uden om ved at afbryde samarbejdet og beskylde os for samarbejdsproblemer.
Situationen betyder, at vi nu er nødt til at entrere med en ny installatør for at få arbejdet færdiggjort og tjekket op på fejl og mangler.
Vi håber ikke, at andre gennem KN EL-teknik Helsingør og CL Electric Hillerød skal opleve tilsvarende omfang af søvnløse nætter og ærgrelser over samarbejdet med Kasper og John Nielsen.
Mvh. Frennehave 12, Hørsholm, 20.05.2022

Anmeldt af:
Marianne Olesen, 2970 Hørsholm
29/07-2022
Kommunikation
1
Aftale
1
Pris jfr. tilbud
3
Tilfredshed
1
Oprydning
1
Samlet vurdering
1.4
Karakter
1.4
Rating icon

Helt nyt el i renoveret stue

Kasper Nielsen arbejdede før i sin fars installationsfirma, Birkerød EL-teknik. I efteråret 2021 havde vi indgået en entrepriseaftale med Kasper i forbindelse med en større renovering af vores stue. En proces, der var vigtig for os, og hvor vi havde sat mange penge på spil.
Vi sidder tilbage med en uheldig oplevelse af både kvaliteten og pålideligheden af det EL-arbejde, Kasper har udført hos os. Et EL-arbejdet, som har mange mangler og fortsat ikke er færdiggjort i forhold til aftale - på trods af, at vi januar 2022 indgik en aftale med Kaspers far, John Nielsen, om afhjælpning af situationen. John Nielsen stoppede kontakten til os medio april 2022, hvorefter han sendt os en ekstra regning på fuldført arbejde godt 3 måneder senere.
I foråret 2022 startede Kasper sit eget firma i Helsingør, KN El-teknik, og John slog sig sammen med CL Electric i Hillerød.
Vi har oplevet:
• Total mangel på overblik og styring af processen. F.eks. måtte vi selv gøre Kasper opmærksom på placeringen af kabelforbindelser. Uden aftale blev vores internetrouter efterladt på loftet og den færdige installation ikke gennemført. Vi fik aldrig den styring af lyset, vi havde efterspurgt og aftalt. Installationerne til vores TV var placeret uden at undersøge, om de var kompatible med opsætning af TV’et.
• En elektriker, der zappede ind og ud af opgaverne og videregav udførelsen til mindre kompetente medarbejdere, som ikke havde viden om opgaven, overblik og erfaring. F.eks. blev en lærling sat til at fræse kabelriller i murværk uden at afdækning umiddelbart efter, vi havde fået lagt helt nyt klinkegulv, hvor fugerne endnu ikke var tørre. Opsætningen af vores LED-lysbånd i loftet er så sjusket udført, at vi ingen glæde har af materialets muligheder.
• At der ikke blev taget højde for EL-arbejdets sammenhæng med den øvrige renoveringsproces, f.eks. opsætning af forsatsvæg, så vi i dag sidder med nogle løsninger, som kunne være udført smartere, og som ikke er færdiggjort.
• Et totalt installationskaos med løse ledninger, åbne kabeldåser og udfærdig ledningsførelse på vores loft. Ingen kan nu fortælle os, hvad der er ført hvor. F.eks. har vi fundet vores antennestik gemt under gangbroen og således imod forventning ikke ført tilbage til et stik i vores stue.
• En elektriker, der ikke responderede på vores henvendelser og ikke ringede tilbage trods aftale.
• En elektriker, der eksilerede i undskyldninger og bortforklaringer, f.eks. kl. 10 om formiddagen: Jeg er nødt til at hente min søn i børnehaven.
• En elektriker, der fakturerer flere timer, end der er brugt.
• En elektriker, der ikke havde sat sig nok ind i opgaven til at kende dens omfang og derfor gav et for lavt tilbud, som han senere forsøgte at styre uden om ved at afbryde samarbejdet og beskylde os for samarbejdsproblemer.
Situationen betyder, at vi nu er nødt til at entrere med en ny installatør for at få arbejdet færdiggjort og tjekket op på fejl og mangler.
Vi håber ikke, at andre gennem KN EL-teknik Helsingør og CL Electric Hillerød skal opleve tilsvarende omfang af søvnløse nætter og ærgrelser over samarbejdet med Kasper og John Nielsen.
Mvh. Frennehave 12, Hørsholm, 20.05.2022

Byggeår:
2021
Opgave:
Indvendig, Fag og totalentreprise
Vil du bruge håndværkeren igen: NEJ
Oprettet i cvr nr.: 31947502

Vi kårer de bedste håndværkere

Når du giver din håndværker en anmeldelse får de samtidig en chance for at blive finalist til ÅRETS HÅNDVÆRKER®. Hvert år kæmper mere end 4.500 håndværkere om en af de eftertragtede finalepladserne.

Vinderne af ÅRETS HÅNDVÆRKER® offentligøres i Cirkusbygningen til et stort anlagt awardshow. Vinderne vælges af en professionel uvildig fagjury, der har frie hænder til at finde de rigtige vindere. Juryen sikrer, at vinderne ikke kan betale sig til at vinde eller at det blot er den med de fleste anmeldelser, der vinder.
Er du selvstændig håndværker, så klik her

Partnere til ÅRETS HÅNDVÆRKER®

ÅRETS eksklusivpartnere
ÅRETS partnere
MEDLEMSKAB

Synliggør din virksomhed - bliv en del af Anmeld Håndværker i dag.

  • Verificerede anmeldelser
  • Mere troværdighed
  • Vis dine mesterværker