Gå til hovedindhold
Hero image

SELSKABET AF 26.08.2020 A/S

4.7
Samlede karakter ud af 5.0,
baseret på 30 anmeldelser
Samlet antal anmeldelser
29
0
1
Anmeldelser i alt 30

Nedenstående er medlem af Anmeld Håndværker - det er din sikkerhed!

SlotsByg
Ammentorp-Byg ApS
Hellegård Byg ApS

Anmeldelser

Anmeldt af:
Frederik C, 2000 Frederiksberg
02/12-2020
Kommunikation
1
Aftale
1
Pris
2
Tilfredshed
1
Oprydning
1
Samlet vurdering
1.2
Karakter
1.2
Rating icon
Byggeår:
2020
Opgave:
Indvendig
Vil du bruge håndværkeren igen: NEJ
Oprettet i cvr nr.: 34596239

Renoveret lejlighed

Søren Hertz har ikke været i stand til at fuldføre arbejdet uden væsentlige mangler og overskredet tidsplan. Projekt ’Renovering’ stidsplanen blev overskredet med over 100%. Deadline var Juni 2020. Vi skriver nu December, 2020.

OPGAVER SOM IKKE ER UDFØRT (Dokumentation haves)
1. Justering af hele køkkenet. (Skabe er ikke i vatter)
2. Fuger i hjørner
3. Opsætning af håndtag til hoveddør (Håndtag er opsat men hoveddør kan ikke lukke rigtigt til)
4. Opsætning af håndtag til bagdør (håndtag sidder skævt)
5. Afslutning af gulv (sildebensgulv ike afsluttet)

Dårlig behandling af kunder
Søren Hertz er 6 måneder over tid. Søren Hertz undlader at svare på mail, beskeder og telefonopkald. Mit projekt bliver bare ikke prioriteret. Man hører kun fra Søren Hertz når en regning skal betales. Søren Hertz har netop skrevet at undertegnede vil blive meldt til inkasso, såfremt den sidste regning ikke betales inden for indestående uge. (Dette - på trods af ovenstående mangler)

Undertegnede er blevet ringet op af Frederikbserg forsyning vedrørende manglende indlevering af gasmåler, som Søren hertz skulle have haft indleveret. Jeg kontakter søren Hertz, men får intet svar.

Grundet flere varslinger, dårlig behandling af mig som kunde og en manglende tidsplan har jeg som bygherre grund til at konkludere, at Søren Hertz ikke har været i stand til at fuldføre projekt Renovering indenfor aftale rammer. Jeg kan derfor ikke anbefale Søren Hertz fremover.

02-12-2020, SELSKABET AF 26.08.2020 A/S

Hej Frederik.

Jeg har en noget anden opfattelse af forudsætning og forløbet end hvad du beskriver i din anmeldelse.

Mit firma blev antaget til at udføre en række helt specifikke mangeludbedringer efter en anden entreprenør du havde antaget for en renovering af din lejlighed. Jvf tilbud af 12 juni 2020 - Færdiggørelse af arbejder.

Du har gennem hele forløbet haft svært ved at skelne mellem den håndværker og de aftaler du havde med ham og de aftaler du indgik med mig og mit firma.

Vi har ikke monteret dit køkken, vores opgave var at justere låger bedst muligt, at skabe ikke er i vatter høre ikke under vores entreprise.

Vi har monteret nyt greb og låsekasse på din hoveddør, men er ikke blevet bedt om at justere døren.

Vi har monteret greb på din bagdør og grebet sidder skævt, det gør det fordi din låsekasse er gammel og fjeder er slap, det var samme situation på din fordør og der valgte du at tilkøbe en ny låsekasse for at udbedre problemet, på bagdør valgte du ikke at bruge de ekstra penge for ny låse kasse. Du var altså vidende om at grebet ville sidde skævt.

Dit gulv blev lagt af anden håndværker og vi har udført en række udbedringer af det arbejde, de opgaver er veldefinerede i tilbud af 12 juni og er udført rettidigt iflg tidsplan.  De seneste fejl du har fremsendt var ikke kendt tidligere og ikke inkluderet i tilbud.

Vedr tidsplan som ikke skulle være overholdt skriver du at deadline var d 1 juni, det må være deadline du havde aftalt med den anden håndværker eftersom jeg først indtræder d 12 juni. De opgaver jeg påtog mig at udføre blev udført rettidigt, hvilket du medgiver pr mail i en senere dialog.

At jeg insistere på at du skal betale for leverede ydelser og presser på efter at du i 2 måneder ikke har betalt er vel ganske rimeligt.

Som tidligere skrevet har jeg forståelse for din frustration ved at have antaget en håndværker der ikke leverer det lovede, men må minde dig om at det ikke er mig, der ikke har leveret hvad der er lovet og aftalt men din oprindelige håndværker.

Bh Søren.

Anmeldt af:
Frederik C, 2000 Frederiksberg
02/12-2020
Kommunikation
1
Aftale
1
Pris
2
Tilfredshed
1
Oprydning
1
Samlet vurdering
1.2
Karakter
1.2
Rating icon

Renoveret lejlighed

Søren Hertz har ikke været i stand til at fuldføre arbejdet uden væsentlige mangler og overskredet tidsplan. Projekt ’Renovering’ stidsplanen blev overskredet med over 100%. Deadline var Juni 2020. Vi skriver nu December, 2020.

OPGAVER SOM IKKE ER UDFØRT (Dokumentation haves)
1. Justering af hele køkkenet. (Skabe er ikke i vatter)
2. Fuger i hjørner
3. Opsætning af håndtag til hoveddør (Håndtag er opsat men hoveddør kan ikke lukke rigtigt til)
4. Opsætning af håndtag til bagdør (håndtag sidder skævt)
5. Afslutning af gulv (sildebensgulv ike afsluttet)

Dårlig behandling af kunder
Søren Hertz er 6 måneder over tid. Søren Hertz undlader at svare på mail, beskeder og telefonopkald. Mit projekt bliver bare ikke prioriteret. Man hører kun fra Søren Hertz når en regning skal betales. Søren Hertz har netop skrevet at undertegnede vil blive meldt til inkasso, såfremt den sidste regning ikke betales inden for indestående uge. (Dette - på trods af ovenstående mangler)

Undertegnede er blevet ringet op af Frederikbserg forsyning vedrørende manglende indlevering af gasmåler, som Søren hertz skulle have haft indleveret. Jeg kontakter søren Hertz, men får intet svar.

Grundet flere varslinger, dårlig behandling af mig som kunde og en manglende tidsplan har jeg som bygherre grund til at konkludere, at Søren Hertz ikke har været i stand til at fuldføre projekt Renovering indenfor aftale rammer. Jeg kan derfor ikke anbefale Søren Hertz fremover.

02-12-2020, SELSKABET AF 26.08.2020 A/S

Hej Frederik.

Jeg har en noget anden opfattelse af forudsætning og forløbet end hvad du beskriver i din anmeldelse.

Mit firma blev antaget til at udføre en række helt specifikke mangeludbedringer efter en anden entreprenør du havde antaget for en renovering af din lejlighed. Jvf tilbud af 12 juni 2020 - Færdiggørelse af arbejder.

Du har gennem hele forløbet haft svært ved at skelne mellem den håndværker og de aftaler du havde med ham og de aftaler du indgik med mig og mit firma.

Vi har ikke monteret dit køkken, vores opgave var at justere låger bedst muligt, at skabe ikke er i vatter høre ikke under vores entreprise.

Vi har monteret nyt greb og låsekasse på din hoveddør, men er ikke blevet bedt om at justere døren.

Vi har monteret greb på din bagdør og grebet sidder skævt, det gør det fordi din låsekasse er gammel og fjeder er slap, det var samme situation på din fordør og der valgte du at tilkøbe en ny låsekasse for at udbedre problemet, på bagdør valgte du ikke at bruge de ekstra penge for ny låse kasse. Du var altså vidende om at grebet ville sidde skævt.

Dit gulv blev lagt af anden håndværker og vi har udført en række udbedringer af det arbejde, de opgaver er veldefinerede i tilbud af 12 juni og er udført rettidigt iflg tidsplan.  De seneste fejl du har fremsendt var ikke kendt tidligere og ikke inkluderet i tilbud.

Vedr tidsplan som ikke skulle være overholdt skriver du at deadline var d 1 juni, det må være deadline du havde aftalt med den anden håndværker eftersom jeg først indtræder d 12 juni. De opgaver jeg påtog mig at udføre blev udført rettidigt, hvilket du medgiver pr mail i en senere dialog.

At jeg insistere på at du skal betale for leverede ydelser og presser på efter at du i 2 måneder ikke har betalt er vel ganske rimeligt.

Som tidligere skrevet har jeg forståelse for din frustration ved at have antaget en håndværker der ikke leverer det lovede, men må minde dig om at det ikke er mig, der ikke har leveret hvad der er lovet og aftalt men din oprindelige håndværker.

Bh Søren.

Byggeår:
2020
Opgave:
Indvendig
Vil du bruge håndværkeren igen: NEJ
Oprettet i cvr nr.: 34596239