Studentermedhjælper: Support / Helpdesk

Studentermedhjælper: Support / Helpdesk

bygogbolig.dk ApS driver hjemmesiden anmeld-haandvaerker.dk, som har disrupted markedet for mund til øre metoden for håndværkere i hele Danmark, og tilbyder mulighed for at bygherrer kan anmelde deres håndværkers arbejde via internettet, så andre kunder kan vælge den rigtige håndværker.

 

Vi søger:
En eller to studentermedhjælpere til vores support af kunder og opsætning af deres profiler på vores hjemmeside www.anmeld-haandvaerker.dk. Vi ønsker opstart midt/slut august.

Arbejdsstedet er på vores kontor i Hørsholm, og arbejdstiden er op til 8 timer om ugen. Det forventes at du kan afsætte to faste dage om ugen, hvor du er på kontoret. Da vores kunder er håndværkere og på farten i dagtimerne, vil arbejdstiden typisk ligge udenfor vores normale åbningstid, dvs. mellem kl. 06 og 08 om morgenen samt 16 og 20, hvor de har mulighed for at sidde ved deres pc.

Om jobbet:
Vi tilbyder et selvstændigt og serviceminded job med en bred kontaktflade til vores kunder og brugere, hvor du får rig mulighed for at udvikle både dine IT- og service færdigheder. Du vil få en grundig oplæring af os, og vil derefter forventes at kunne arbejde 100 % selvstændigt og selvkørende, idet resten af kontoret oftest går hjem omkring kl. 16.

 

Arbejdsopgaver:
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet kunne bestå af: 

  • Opsætning af kundeprofiler sammen med kunden (telefonisk eller via Teamviewer)
  • Brugersupport i chatfunktionen på vores hjemmeside
  • ”Oprydning” i interne systemer og programmer

 

Vi tilbyder:

  • Et spændende job med fokus på service og support
  • Et job med stort ansvar og mulighed for erfaring i programmerne Zendesk, Zopim, WebCRM og Office365
  • En centralt beliggende arbejdsplads i Hørsholm, tæt på offentlige transportmidler

 

Om dig:
Vi forventer at du: 

  • har IT flair, og kan lide at arbejde med din PC og telefon som eneste værktøj
  • ikke har ”telefonskræk” og trives med at tale med mange forskellige mennesker
  • er initiativrig og kan arbejde selvstændigt ud fra gældende retningslinjer
  • sætter pris på at yde en god service og er god til at kommunikere på dansk
  • arbejder struktureret

 

Ansøgning:
Yderligere oplysninger om stillingen fås hos Mads Teissøe på tlf. 4042 3565. 

Ansøgning sendes på mail: mads@bygogbolig.dk. Vi læser løbende ansøgningerne igennem, men pga. ferieafvikling afholdes der først samtaler i uge 32.