bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035

Komplet malerarbejde i 3V lejlighed incl paneler og karme. Alt er udført præcist som aftalt og til tilbudspris. Super flot arbejde med flotte overgange til andre farver. Yderligere er den efterfølgende rengøring langt over hvad jeg tidligere har oplever. De absolutte bedste anbefalinger herfra.
Komplet malerarbejde i 3V lejlighed incl paneler og karme. Alt er udført præcist som aftalt og til tilbudspris. Super flot arbejde med flotte overgange til andre farver. Yderligere er den efterfølgende rengøring langt over hvad jeg tidligere har oplever. De absolutte bedste anbefalinger herfra.

Hands down one of the best experiences we have ever had with a contractor (and we moved a lot). We had to paint our new apartment in Frederiksberg, and we got 4 quotes from various companies. Anton’s Malerboks was the best on all accounts: Malerboks has very fair and transparent prices - agreed beforehand after a free inspection - and Anton is extremely professional, communicative, and friendly. Anton did a fantastic job, and he even went above and beyond what we agreed. Just two examples: first, he noticed on his own that a large wall wardrobe had a section with exposed wall behind it(we did not notice ourselves before), and he painted it on his spontaneous initiative without charging us. Second, during the free inspection (before we even decided to go with Malerboks) I told him that maybe we would ask him to help driving some wooden panels to the recycling center (we don’t have a car), but later we completely forgot to ask again and confirm. When we got the keys back, we then realized that Anton remembered it and did it anyway. To sum up, fantastic service from fantastic person.
Hands down one of the best experiences we have ever had with a contractor (and we moved a lot). We had to paint our new apartment in Frederiksberg, and we got 4 quotes from various companies. Anton’s Malerboks was the best on all accounts: Malerboks has very fair and transparent prices - agreed beforehand after a free inspection - and Anton is extremely professional, communicative, and friendly. Anton did a fantastic job, and he even went above and beyond what we agreed. Just two examples: first, he noticed on his own that a large wall wardrobe had a section with exposed wall behind it(we did not notice ourselves before), and he painted it on his spontaneous initiative without charging us. Second, during the free inspection (before we even decided to go with Malerboks) I told him that maybe we would ask him to help driving some wooden panels to the recycling center (we don’t have a car), but later we completely forgot to ask again and confirm. When we got the keys back, we then realized that Anton remembered it and did it anyway. To sum up, fantastic service from fantastic person.
Thank you so much for the nice review, Luigi :)
Det har været en rigtig fin proces med Anton, som har lavet et kæmpe stort (og flot) stykke arbejde i vores lejlighed. Vi har følt, at kommunikationen har været nem og vi har kunne stole på de aftaler, der er blevet lavet.
Resultatet af lejligheden er blevet virkelig godt. Den eneste grund til at vi giver 'Tilfredshed' 4 ud af 5 er, at vi nu kan se, at væggene (der jo har fået filt på sig) er meget starte overfor "skræmmer" og "tryk", hvorfor vi føler, at vi skal være meget påpasselige med vores vægge, da de er sarte. Dette er dog ikke en reflektion af Antons arbejde.
Alt i alt er vi meget tilfredse.
Mange tak, Jessica :)
Det har været en rigtig fin proces med Anton, som har lavet et kæmpe stort (og flot) stykke arbejde i vores lejlighed. Vi har følt, at kommunikationen har været nem og vi har kunne stole på de aftaler, der er blevet lavet.
Resultatet af lejligheden er blevet virkelig godt. Den eneste grund til at vi giver 'Tilfredshed' 4 ud af 5 er, at vi nu kan se, at væggene (der jo har fået filt på sig) er meget starte overfor "skræmmer" og "tryk", hvorfor vi føler, at vi skal være meget påpasselige med vores vægge, da de er sarte. Dette er dog ikke en reflektion af Antons arbejde.
Alt i alt er vi meget tilfredse.
Mange tak, Jessica :)
Vi fik malet næsten hele vore lejlighed - loft vægge og paneler. Da den er beboet og vi ikke kunne fjerne alle møbler og lamper, skulle der en del afdækning til. Anton gjorde et rigtig godt arbejde og vi er yderst godt tilfreds med resultatet og vil gerne anbefale Anton til andre der skal have malet deres lejlighed.
Mange tak, Lene :)
Vi fik malet næsten hele vore lejlighed - loft vægge og paneler. Da den er beboet og vi ikke kunne fjerne alle møbler og lamper, skulle der en del afdækning til. Anton gjorde et rigtig godt arbejde og vi er yderst godt tilfreds med resultatet og vil gerne anbefale Anton til andre der skal have malet deres lejlighed.
Mange tak, Lene :)
Jeg kan varmt anbefale Malerboks! Anton, som står bag firmaet, var både hurtig, fleksibel og utrolig hjælpsom gennem hele processen. Han overholdt alle aftaler, kom med gode råd og leverede et rigtig flot stykke arbejde. Det var tydeligt, at han går op i kvalitet og kundetilfredshed.
Tusind tak, Frida :)
Jeg kan varmt anbefale Malerboks! Anton, som står bag firmaet, var både hurtig, fleksibel og utrolig hjælpsom gennem hele processen. Han overholdt alle aftaler, kom med gode råd og leverede et rigtig flot stykke arbejde. Det var tydeligt, at han går op i kvalitet og kundetilfredshed.
Tusind tak, Frida :)
I really enjoyed working with MalerBoks. Very professional and accommodating, and the work done was excellent. The thing I liked most was the expertise. I have hired painters in the past and they paint whatever is in the bucket that has been handed to them without thought. With MalerBoks, I had a true professional who offered suggestions and expertise to make the job the best it could be. Very satisfied.
Many thanks for the nice review :)
I really enjoyed working with MalerBoks. Very professional and accommodating, and the work done was excellent. The thing I liked most was the expertise. I have hired painters in the past and they paint whatever is in the bucket that has been handed to them without thought. With MalerBoks, I had a true professional who offered suggestions and expertise to make the job the best it could be. Very satisfied.
Many thanks for the nice review :)
Vi fik malet vores nye lejlighed hvid, der ved overtagelse havde et blåt rum inkl. loft, mørkegråt rum inkl. loft og et blåt badeværelse. Alle 98 kvm blev malet hvide, og det er super godt ud. Anton var også sød at efterlade lidt maling til os, så vi kunne give badeværelset et 3. Lag med vådrumsmaling, da det lignede lidt, at 2. Lag ikke var nok. Det fik vi gjort, og alt er godt
Tak Simone :)
Vi fik malet vores nye lejlighed hvid, der ved overtagelse havde et blåt rum inkl. loft, mørkegråt rum inkl. loft og et blåt badeværelse. Alle 98 kvm blev malet hvide, og det er super godt ud. Anton var også sød at efterlade lidt maling til os, så vi kunne give badeværelset et 3. Lag med vådrumsmaling, da det lignede lidt, at 2. Lag ikke var nok. Det fik vi gjort, og alt er godt
Tak Simone :)
Effektiv kommunikation og indgåelse af præcis aftale, som blev overholdt uden problemer. Hurtig og meget flot maling af lejligheden; alt så ud som nyt efter opgaven var gennemført. Tak for en rigtig god oplevelse.
Mange tak, Birgitte :)
Effektiv kommunikation og indgåelse af præcis aftale, som blev overholdt uden problemer. Hurtig og meget flot maling af lejligheden; alt så ud som nyt efter opgaven var gennemført. Tak for en rigtig god oplevelse.
Mange tak, Birgitte :)
Had a great experience with Anton! Very nice, professional and communicative. I needed a paint job in my apartment done on short notice and he quickly fit me in at a very fair and reasonable price. He went above and beyond to fix some cosmetic issues with the walls that were beyond "just" painting and not included in the quote. The work looks great and I would definitely use his services again!
Thank you, Jessie :)
Had a great experience with Anton! Very nice, professional and communicative. I needed a paint job in my apartment done on short notice and he quickly fit me in at a very fair and reasonable price. He went above and beyond to fix some cosmetic issues with the walls that were beyond "just" painting and not included in the quote. The work looks great and I would definitely use his services again!
Thank you, Jessie :)
Meget positiv oplevelse: Jeg sendte info om m2, der skulle males + område der skulle spartles/filtes og et par reparationer, der skulle laves. Jeg fik hurtigt svar med konkurrencedygtig pris og derefter kontrakt til signering online med aftale om tidspunkt. Kommunikationen var snild og på mail. Anton kom på den aftalte dato og lavede arbejdet inkl reparationer rigtig pænt og havde styr på sit håndværk - han kunne fx se hvilken RAL (farvetype), der var brugt på andre vægge i huset. Han fik under arbejdet lukket godt af til øvrige rum i huset og var behagelig at have som håndværker, mens han var her - vi gav ham en nøgle, så han selv kunne låse sig ind. Vi talte sammen på engelsk (men han kan også OK-dansk og kan oversætte fagtermer til dansk). Til sidst afleverede han rummet opryddet og pænt. Så vi er er samlet set 100 pct tilfredse og ville bruge Anton/MalerBoks igen.
Mange tak, David :)
Meget positiv oplevelse: Jeg sendte info om m2, der skulle males + område der skulle spartles/filtes og et par reparationer, der skulle laves. Jeg fik hurtigt svar med konkurrencedygtig pris og derefter kontrakt til signering online med aftale om tidspunkt. Kommunikationen var snild og på mail. Anton kom på den aftalte dato og lavede arbejdet inkl reparationer rigtig pænt og havde styr på sit håndværk - han kunne fx se hvilken RAL (farvetype), der var brugt på andre vægge i huset. Han fik under arbejdet lukket godt af til øvrige rum i huset og var behagelig at have som håndværker, mens han var her - vi gav ham en nøgle, så han selv kunne låse sig ind. Vi talte sammen på engelsk (men han kan også OK-dansk og kan oversætte fagtermer til dansk). Til sidst afleverede han rummet opryddet og pænt. Så vi er er samlet set 100 pct tilfredse og ville bruge Anton/MalerBoks igen.
Mange tak, David :)
Anton var professionel, god til at kommunikere og leverede et godt produkt. Da det gamle lag maling begyndte at skalle af i et hjørne (ikke hans skyld) kom han hurtigt og fixede det igen. Kan klart anbefales
Mange tak, Daniel :)
Anton var professionel, god til at kommunikere og leverede et godt produkt. Da det gamle lag maling begyndte at skalle af i et hjørne (ikke hans skyld) kom han hurtigt og fixede det igen. Kan klart anbefales
Mange tak, Daniel :)
It was an extremely good result, the color was nice, the quality was amazing, there was also a good offer during the winter. No doubt 5-star and I can highly recommend it to everyone!
Thank you Junhua :)
It was an extremely good result, the color was nice, the quality was amazing, there was also a good offer during the winter. No doubt 5-star and I can highly recommend it to everyone!
Thank you Junhua :)
Anton svarede hurtigt. Var nysgerrig på hvad jeg skulle have malet. Efter et par mails sendte Anton et tilbud og en plan. Hvilke begge to var super fair. Efter det mødte Anton op på præcis det aftalte tidspunkt og var færdig med opgaven på præcis det aftalte tidspunkt. Det var heller ikke et problem vi malede et par rum selv imens Anton knoklede i resten af huset. Han efterlod også en del maling uden beregning. Det har vi benyttet på at fixe de steder vi stødt møbler ind i under selve flytningen.
Han er både en virkelig dygtig maler, en ordenlig forretningsmand, punktlig, og mega flink. Tak for det!
Anton svarede hurtigt. Var nysgerrig på hvad jeg skulle have malet. Efter et par mails sendte Anton et tilbud og en plan. Hvilke begge to var super fair. Efter det mødte Anton op på præcis det aftalte tidspunkt og var færdig med opgaven på præcis det aftalte tidspunkt. Det var heller ikke et problem vi malede et par rum selv imens Anton knoklede i resten af huset. Han efterlod også en del maling uden beregning. Det har vi benyttet på at fixe de steder vi stødt møbler ind i under selve flytningen.
Han er både en virkelig dygtig maler, en ordenlig forretningsmand, punktlig, og mega flink. Tak for det!
Thank you so much for the nice review, Luigi :)