Åh nej - en dårlig anmeldelse

Hvis du får en negativ anmeldelse, bør du reagere med et svar. Det koster kun lidt af din tid – og det er en god investering.

Du skal ikke reagere med vrede. Vær imødekommende og professionel. Skriv i sobre vendinger om, hvad du mener om sagen og forløbet. Forklar og giv eventuelt en undskyldning - vær ærlig og imødekommende. Tænk på, at andre oplever det som noget positivt, at du er god til at modtage kritik.

Dine gode anmeldelser og tilfredse kunder er med til at give et mere nuanceret billede af din virksomhed. Det koster ikke noget at bruge vores service til at indhente flere smileys - og vi vil meget gerne hjælpe dig. 

Oplever du, at 

·     du har fået en anmeldelse for stykke et arbejde, du ikke har udført, 

·     en anmeldelse indeholder injurier eller negativ omtale af især medarbejdere, eller 

·     at noget helt andet er galt, 

så hører vi gerne fra dig, men helst fra din advokat. På den måde sikrer vi, at vi er enige om, hvad problemet er. Vi vil inden for lovens rammer sikre, at du bliver hørt.

Vi følger Forbrugerombudsmandens retningslinjer om offentliggørelse af brugeranmeldelser og det betyder bl.a., at vi ikke fjerner dårlige anmeldelser eller redigerer i tekster.