Åh nej - en dårlig anmeldelse

Når du har fået en negativ anmeldelse kan/bør du tage til genmæle. Det koster ikke noget at gøre det og genmælet fortæller din version af sagen.

Først og fremmest bør du ikke skrive, når du er vred. Skriv i sobre vendinger hvad du mener om sagen, forklar, undskyld eller gennemgå forløbet - det er dig der bestemmer, men vær ærlig og imødekommende. Tænk på at andre her ser hvor god du er til at modtage kritik.

En professionel håndtering er at give faktuelle oplysninger om forholdet og ikke følelsesmæssige betragtninger. Vi er ikke en debatside, vi accepterer til en vis grad en kort meningsudveksling.

Det er ikke god karma for din virksomhed at lade én dårlig anmeldelse eller måske flere ligge alene. Lad dine tilfredse kunder udtale sig og giv dermed et mere nuanceret billede af din virksomhed. Det koster ikke noget at bruge vores service til indhentning af flere smileyer - og det bedste er at kunderne der skal anmelde dig ikke kan se de dårlige anmeldelser i det link de får fra os. Vi vil gerne hjælpe dig med denne proces. Mange af vores bedste referencer er faktisk startet med en dårlig anmeldelse.

Har du ikke udført arbejde for anmelder, indeholder anmeldelsen injurier eller personnavne på især medarbejdere eller mener du, at der er noget helt andet galt, så hører vi gerne fra dig men helst fra din advokat. På den måde sikrer vi, at vi er enige om hvad problemet er og vi vil indenfor lovens rammer sikre, at du bliver hørt.

Vi følger Forbrugerombudsmandens retningslinjer om offentliggørelse af brugeranmeldelser 2015 og det betyder bl.a., at vi ikke fjerner dårlige anmeldelser eller redigerer i tekster.