bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Det er nu 2 år siden jeg anmeldte 'Tagcentralen' med daværende CVR nr.
31325307 på 'Anmeld en håndværker'.
I Tagcentralens svar på min anmeldelse, skrev Klaus Nichum bld. at han
ikke var færdig med mit tag, det bliver han sikkert heller aldrig, med alle
de krumspring, jeg har været udsat for i den forløbne periode.
> Der har været mange Email mellem Klaus og mig, Klaus har bld. en gang
lovet der skulle komme 2 mand og repareret taget, som mildest talt ser
forfærdentligt ud, fyldt med store bobler især når solen skinner på
taget, og div. afskalninger hvor nogle af boblerne har været.
> Men det var åbenbart et krav, at jeg først skulle opdatere 'Anmeld en
håndværker' med noget meget positivt, hvilket jeg selvfølgelig nægtede at
gøre før taget var repareret. Dette tilbud er nu krympet til, at jeg selv
kan finde en ung mand, der sagtens kan reparere taget på en time. Hvordan
det skulle kunne lade sig gøre forstår jeg ikke, da det dejer sig om 90 m2
tag. fyldt med bobler over det hele. Derfor har jeg skrevet til Klaus, at det
måtte være ham, som den ansvarlige, der skulle lave en aftale med et firma,
hvis han ikke selv ville komme. Dette har Klaus, som så ofte før ikke
svaret på.
> Klaus beskylder Sadolins malingen for at være problemet, men det er Klaus
Nichum der har valgt malingen, som sikkert ikke fejler noget. Jeg har talt
med Sadolins specialist Niels Mostrup, der ligesom alle andre undtagen Klaus,
er sikker på at boblerne skyldtes, at taget er blevet malet medens det
stadigt var fugtigt, så når solen skinner på taget, er det vanddamp under
malingen der er årsag til boblern.
> Sadolin har pr. konulance sendt mig maling til at få taget malet igen.
> Klaus prøver også at fraskrive sig sit ansvar, idet han siger, han ikke
var direktør i firmaet, hvilket han fortalte os han var, da han malede vort
tag. Jeg lavede aftalen med Klaus, Klaus lavede arbejdet, og jeg betalte
pengene til Klaus, derfor syntes jeg det er utrolig tarveligt, uværdigt og
umoralsk, at Klaus også prøver at fraskrive sig ansvaret på den måde.
Vi står nu tilbage med et meget grimt tag, der var pænere før Klaus Nichum
malede de; før uden bobler og afskalninger.
Den fantastiske 8 års garanti, som firmaet giver i deres markedsføring,
ser utrolig godt ud, men er i virkeligheden intet værd. Jeg kommer til at
tænke på Tribinis på Bakkens ord før forestillingerne havde passet bedre.
'Fuld tilfredshed eller pengene er spildte'
Det ville trods alt glæde mig meget, hvis Klaus Nichum ville leve op til sit
ansvar og reparere taget, så jeg kunne opdatere 'Anmeld en håndværker' med
noget positivt, men det har jeg faktisk opgivet.
Mvh.
Flemming Jensen
Det er nu 2 år siden jeg anmeldte 'Tagcentralen' med daværende CVR nr.
31325307 på 'Anmeld en håndværker'.
I Tagcentralens svar på min anmeldelse, skrev Klaus Nichum bld. at han
ikke var færdig med mit tag, det bliver han sikkert heller aldrig, med alle
de krumspring, jeg har været udsat for i den forløbne periode.
> Der har været mange Email mellem Klaus og mig, Klaus har bld. en gang
lovet der skulle komme 2 mand og repareret taget, som mildest talt ser
forfærdentligt ud, fyldt med store bobler især når solen skinner på
taget, og div. afskalninger hvor nogle af boblerne har været.
> Men det var åbenbart et krav, at jeg først skulle opdatere 'Anmeld en
håndværker' med noget meget positivt, hvilket jeg selvfølgelig nægtede at
gøre før taget var repareret. Dette tilbud er nu krympet til, at jeg selv
kan finde en ung mand, der sagtens kan reparere taget på en time. Hvordan
det skulle kunne lade sig gøre forstår jeg ikke, da det dejer sig om 90 m2
tag. fyldt med bobler over det hele. Derfor har jeg skrevet til Klaus, at det
måtte være ham, som den ansvarlige, der skulle lave en aftale med et firma,
hvis han ikke selv ville komme. Dette har Klaus, som så ofte før ikke
svaret på.
> Klaus beskylder Sadolins malingen for at være problemet, men det er Klaus
Nichum der har valgt malingen, som sikkert ikke fejler noget. Jeg har talt
med Sadolins specialist Niels Mostrup, der ligesom alle andre undtagen Klaus,
er sikker på at boblerne skyldtes, at taget er blevet malet medens det
stadigt var fugtigt, så når solen skinner på taget, er det vanddamp under
malingen der er årsag til boblern.
> Sadolin har pr. konulance sendt mig maling til at få taget malet igen.
> Klaus prøver også at fraskrive sig sit ansvar, idet han siger, han ikke
var direktør i firmaet, hvilket han fortalte os han var, da han malede vort
tag. Jeg lavede aftalen med Klaus, Klaus lavede arbejdet, og jeg betalte
pengene til Klaus, derfor syntes jeg det er utrolig tarveligt, uværdigt og
umoralsk, at Klaus også prøver at fraskrive sig ansvaret på den måde.
Vi står nu tilbage med et meget grimt tag, der var pænere før Klaus Nichum
malede de; før uden bobler og afskalninger.
Den fantastiske 8 års garanti, som firmaet giver i deres markedsføring,
ser utrolig godt ud, men er i virkeligheden intet værd. Jeg kommer til at
tænke på Tribinis på Bakkens ord før forestillingerne havde passet bedre.
'Fuld tilfredshed eller pengene er spildte'
Det ville trods alt glæde mig meget, hvis Klaus Nichum ville leve op til sit
ansvar og reparere taget, så jeg kunne opdatere 'Anmeld en håndværker' med
noget positivt, men det har jeg faktisk opgivet.
Mvh.
Flemming Jensen
Hej der og til andre nuværende og kommende kunder og specielt til Mr. Flemming.
For det første har jeg jo på intet tidspunkt svaret dig fuldendt omkring dit tag - men du skal absoult køre lige på og hårdt -ok herfra og jeg har en god samvittighed heromkring dit tags problem.
For det første er det og bliver kun et problem for Sadoling da jeg har masser af dokumentation for dens dårlig kvalitet på daværende tidspunkt - jeg kan nævne at jeg har ca. 200 liter stående her på vores lager af deres maling - som formentlig har stået i solen og er mildt sagt intet vejr - virker overhovedet ikke på noget som helst materiale samt diverse korrespondance til Sadolin om min reklamation -og jeg var på daværende tidspunkt IKKE direktør for selskabet men en dame som jeg ikke vil nævne her.
Men du glemmer sågår at nævne din kones søsters hus også i Melby som jeg havde mange problemer med Sadolins maling som ikke kunne komme igennem mit sprøjteanlæg samt at jeg har været der 3 gange for at male færdig + at jeg måtte genmale din kones søsters tag - korrekt -ja, jeg er typen der altid kommer igen og igen , igen - indtil kunden er tilfreds.
Du skriver SE IND PÅ TAGCENTRALENS HJEMMESIDE JA, GØR ENDELIGT DET MINE KÆRE LÆSER HER OG TJEK ALLE - ALLE - ved en opringning (meget simpelt ) de 50 kunder der står på referencelisten og spørg er de tilfredse ifølge disse smiley og VED DU HVAD RESULTATET VIL BLIVE - det tør jeg godt skrive her MINIMUM 4 SMILEY OG FORMENTLIG TEMMELIG MANGE 5 SMILEY - SÅ GOD ER JEG - NEJ , IKKE GOD - DEN BESTE TAK.
TJEK DET NU - DET ER EN OPFORDRING TIL ALLE HER.
JEG FÅR TOPKARAKTER - jeg har selvfølgelig haft et godt samarbejde med et par gode underentreprenør til orden andre opgaver op - derfor denne kæmpe succe - så stop det pladder hvor slem jeg er - alt er åben for her hos mig omkring mit arbejde osv.
Jeg vil gerne gøre noget for dig til trods for at jeg ikke er forpligtet - da du jo også GLEMMER AT DET VAR UNDER CVR. NR. 31325307 DU FIK UDFØRT DIT ARBEJDE UNDER - SÅ DET ER GROV KRÆNKELSE AF MIN PERSON DU LÆGGER UD MED - ALSÅ FORKERT CVR. NR. (MIT ER 14099948 ) OG HAR EKSISTERET I OVER 30 ÅR.
Så ja, jeg vil gerne hjælpe dig med udredning af dit tag som skal slibes væk med roterende stålbørste på en boremaskine - men husk det er faktisk kun det øverste lag der er hul på - men det skal jo være ens, ja - så jeg tror ikke jeg når det i år - grundet at jeg kun arbejder i det Jyske i år - så væbne dig med tålmodighed.
OG IGEN OG IGEN - JA, JEG PRALER AF DET OG ER MEGET STOLT OVER MINE RESULTATER - TJEK - TJEM - MINE REFERENCELIST - ALLE KUNDER - OGSÅ JER HERPÅ ANMELD HÅNDVÆRKER - DET KOSTER KUN EN OPRINGNING.
På gensyn Flemming
Hilsen
klaus
Hej der og til andre nuværende og kommende kunder og specielt til Mr. Flemming.
For det første har jeg jo på intet tidspunkt svaret dig fuldendt omkring dit tag - men du skal absoult køre lige på og hårdt -ok herfra og jeg har en god samvittighed heromkring dit tags problem.
For det første er det og bliver kun et problem for Sadoling da jeg har masser af dokumentation for dens dårlig kvalitet på daværende tidspunkt - jeg kan nævne at jeg har ca. 200 liter stående her på vores lager af deres maling - som formentlig har stået i solen og er mildt sagt intet vejr - virker overhovedet ikke på noget som helst materiale samt diverse korrespondance til Sadolin om min reklamation -og jeg var på daværende tidspunkt IKKE direktør for selskabet men en dame som jeg ikke vil nævne her.
Men du glemmer sågår at nævne din kones søsters hus også i Melby som jeg havde mange problemer med Sadolins maling som ikke kunne komme igennem mit sprøjteanlæg samt at jeg har været der 3 gange for at male færdig + at jeg måtte genmale din kones søsters tag - korrekt -ja, jeg er typen der altid kommer igen og igen , igen - indtil kunden er tilfreds.
Du skriver SE IND PÅ TAGCENTRALENS HJEMMESIDE JA, GØR ENDELIGT DET MINE KÆRE LÆSER HER OG TJEK ALLE - ALLE - ved en opringning (meget simpelt ) de 50 kunder der står på referencelisten og spørg er de tilfredse ifølge disse smiley og VED DU HVAD RESULTATET VIL BLIVE - det tør jeg godt skrive her MINIMUM 4 SMILEY OG FORMENTLIG TEMMELIG MANGE 5 SMILEY - SÅ GOD ER JEG - NEJ , IKKE GOD - DEN BESTE TAK.
TJEK DET NU - DET ER EN OPFORDRING TIL ALLE HER.
JEG FÅR TOPKARAKTER - jeg har selvfølgelig haft et godt samarbejde med et par gode underentreprenør til orden andre opgaver op - derfor denne kæmpe succe - så stop det pladder hvor slem jeg er - alt er åben for her hos mig omkring mit arbejde osv.
Jeg vil gerne gøre noget for dig til trods for at jeg ikke er forpligtet - da du jo også GLEMMER AT DET VAR UNDER CVR. NR. 31325307 DU FIK UDFØRT DIT ARBEJDE UNDER - SÅ DET ER GROV KRÆNKELSE AF MIN PERSON DU LÆGGER UD MED - ALSÅ FORKERT CVR. NR. (MIT ER 14099948 ) OG HAR EKSISTERET I OVER 30 ÅR.
Så ja, jeg vil gerne hjælpe dig med udredning af dit tag som skal slibes væk med roterende stålbørste på en boremaskine - men husk det er faktisk kun det øverste lag der er hul på - men det skal jo være ens, ja - så jeg tror ikke jeg når det i år - grundet at jeg kun arbejder i det Jyske i år - så væbne dig med tålmodighed.
OG IGEN OG IGEN - JA, JEG PRALER AF DET OG ER MEGET STOLT OVER MINE RESULTATER - TJEK - TJEM - MINE REFERENCELIST - ALLE KUNDER - OGSÅ JER HERPÅ ANMELD HÅNDVÆRKER - DET KOSTER KUN EN OPRINGNING.
På gensyn Flemming
Hilsen
klaus