Anmeldelse af A.A. El-Center A/S
Kommunikation
1
Aftale
1
Pris
1
Tilfredshed
1
Oprydning
4
Samlet vurdering
1.2

1.2
Dato:
Anmeldt af:
Byggeår
2018
Opgaver
Indvendig
NEJ, jeg vil ikke bruge A.A. El-Center A/S igen
Del med andre: 

forberedelse af ny afbryder til loftslamper og hvidvarer på samme plads som de gamle.

Vi henvendte os til Per Sandfeldt, AA-Elcenter for at få lavet nogle enkelte ting i forbindelse med vores nye køkken. Da alle hvidevarerne stort set skulle stå på samme plads som i det gamle køkken og vi bare skulle have flyttet en afbryder til loftslamper, regnede vi ikke med at det ville være den store omgang.
Jeg bad på mail om et tilbud d. 19. marts, inden arbejdet skulle påbegyndes.
D. 1. april kom deres mand og begyndte arbejdet. Han stillede ingen spørgsmål, selvom opgaven kun var løseligt defineret på telefonen og i en mail. Manden fjerner udtag til loftslampe og eksisterende stikkontakt på væg over køkkenbord uden at spørge os eller uden at det var defineret i opgaven. Han piller et udtag på væggen fra hinanden som er lige under overskabene og vi får igen forklaring. Hvis det skal være strøm til emhætten giver det ikke mening at forbinde via dette udtag under overskabene. Mest logisk vil det være at føre ledningerne over overskabene og ind over køleskab hvor der alligevel skal være udtag til køleskabsstrøm.
Både min kone og jeg var hjemme og konstaterede at manden fra AA-Elcenter var her i 3 timer.
Den 9. april ringer jeg og rykker for tilbuddet som skal indbefatte både den forberedende installation (som er udført) og den afsluttende installation (som endnu ikke er udført). Senere på dagen ringer Per og fortæller at det vil blive ca. 13.000,- kr. inkl. moms. Jeg beder om at få en specificeret regning på det som allerede er udført.
Den 10. april ringer jeg og rykker for fakturaen.
Et par dage efter (11/4) modtager jeg en regning på 5.000,- kr. som inkluderer 6 timers arbejde og bl.a. 22 meters installationskabler til 1.000,- kr. 22 meter kabel i vores lille køkken?
Jeg ringer straks og gør opmærksom på at deres mand ikke har været hos os i 6 timer. Per Sandfeldt siger at det er inkl. kørsel, men kan ikke nærmere specificere hvordan dette udregnes. Per Sandfeldt er meget afvisende og knalder røret på. Jeg ringer op igen og beder om en forklaring, hvortil Per Sandfeldt til sidst siger at han vil sende en kreditnota.
Jeg afventer en kreditnota fra d. 11. april og d. 16. april ringer jeg for at rykke for kreditnotaen. Nu siger Per Sandfeldt at han ikke vil sende en kreditnota og knalder røret på. Jeg ringer op igen og beder om en forklaring på de 3 timers kørsel og de 22 meters kabel, igen bliver røret knaldet på. Dette gentager sig et par gange og nu vil Per Sandfeldt give mig en kreditnota på 1 time.
Det er mafia metoder, hvor man udsteder dummebøder til privatkunder som AA El-center véd er engangskunder. Vi er meget utilfredse og chokeret over den måde vi er blevet behandlet på af AA El-center og Per Sandfeldt.