bygogbolig.dk ApS
Telefon: 70 227 227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Fantastisk oplevelse! Vi har fået super god og kompetent rådgivning undervejs, hvor de virkelig bidrog med deres erfaring og viden for at finde frem til den bedste løsning. Meget fleksible og løfter alle de opgaver og ideer, vi gav dem undervejs. Holdt aftaler, og lavede et virkelig flot stykke arbejde til en god pris. Vi er meget glade, og vil helt sikkert benytte os af JJ Entreprenør og Anlæg igen. Den bedste anbefaling herfra.
Fantastisk oplevelse! Vi har fået super god og kompetent rådgivning undervejs, hvor de virkelig bidrog med deres erfaring og viden for at finde frem til den bedste løsning. Meget fleksible og løfter alle de opgaver og ideer, vi gav dem undervejs. Holdt aftaler, og lavede et virkelig flot stykke arbejde til en god pris. Vi er meget glade, og vil helt sikkert benytte os af JJ Entreprenør og Anlæg igen. Den bedste anbefaling herfra.
Hurtige til at svare, hurtige til at afgive tilbud, hurtige til at udføre opgaven og hurtige til at afhjælpe nogle småmangler. Alt i alt en supergod oplevelse.
Hurtige til at svare, hurtige til at afgive tilbud, hurtige til at udføre opgaven og hurtige til at afhjælpe nogle småmangler. Alt i alt en supergod oplevelse.
et godt forløb
Det færdige skelet er godt lavet
Vi er på kontrakt vedr.havearb. - hækkeklipning, græsslåning m.m. Det hele startede så flot, men der har så undervejs været nogle bump på vejen.
Vi er på kontrakt vedr.havearb. - hækkeklipning, græsslåning m.m. Det hele startede så flot, men der har så undervejs været nogle bump på vejen.
Det er godt nok svært at tage denne anmeldelse seriøst!
Ikke én eneste gang har vi modtaget klager over udført arbejde, men i vil gerne bruge alle mulige andre ting som ikke er relevant for pasningen af jeres arealer, som påskud for brok. Hvis vi var så dårlige som i får det til at lyde, så undrer det os meget, at i ikke har henvendt jer og gjort opmærksom på dette undervejs i forløbet.
Første klage går på et glemt møde inden opstart, hvilket er helt korrekt - men dog en menneskelig fejl. Jeg tænker der skal mere til at vælte læsset end at glemme et enkelt møde?
Derudover klager i over en belægningsopgave, som ikke engang vedrører jeres vedligeholdelseskontrakt, men er en fuldstændig separat ordre. Vi har blot overholdt myndighedernes retningslinier vedrørende situationen med Covid-19, og passet godt på vores medarbejdere og kunder. At i ikke er tilfredse med dette, er jo ikke rigtig vores problem!
Der bliver også klaget over en GRATIS bænk vi har givet jer, som vi først kunne levere et par uger efter afslutningen af belægningen - IGEN har dette intet med jeres vedligeholdelseskontrakt at gøre - Bemærk at det altså er en gave fra os til jer - vi har ikke før oplevet at folk har tilladt sig at beklage sig over gaver. Det er meget usmageligt.
Så er der en klage vedrørende klipning af spireahæk, som skulle udføres midt oktober efter jeres påstand. Hvis i lige kigger i kontrakten, er der ikke noget fast tidspunkt, så de ekstra 10 dage der gik, er nok noget i overlever.
Med hensyn til ukrudtsbekæmpelse, har vi foretaget dette oftere end kontrakten siger, så der har i heller ikke noget at komme efter.
Jeg har på mail fået en tilmeldingsliste til privat hækkeklipning hos beboere, og den er ikke til at tage fejl af.
Hermed mailen (navne på beboere er fjernet)
"Til JJ Entreprenør & Anlæg!
Jeg har nu modtaget tilmelding af hækkeklipning, fra vores beboere som vil have klippet hækken af Jer.
(5 kunder er listet op med navn og telefonnummer)
Alle hække klippes i bunden af grunden, udvendig og indvendig + top, sidder indvendig og halv top og højde 1,80 m hvor de er høje.
Alle beboer skal have en selvstændig faktura"
Vi har derefter kontaktet beboerne pr. mail og aftalt videre med dem.
Faktureringsfejl som blev rettet omgående - jeg oplever tit faktureringsfejl fra mange forskellige firmaer, og de retter det som regel omgående, hvilket vi også gjorde. Men det er heldigt at i tilsyneladende er forskånet for den slags fejl hos jer.
Jeg synes det er usmageligt at basere en klage på noget der slet ikke vedrører selve kontrakten - det er på ingen måde i orden.
JJ Entreprenør & Anlæg A/S er en entreprenør/ Anlægsvirksomhed, som løser en lang række forskellige opgaver. Vi har gennem mange år udført projekter & opgaver for private kunder, foreninger, virksomheder og offentlige myndigheder, og vi står selvfølgelig klar til at hjælper dig, hvis du har brug for en kompetent entreprenør/Anlægsvirksomhed i forbindelse med dit kommende projekt.
JJ Entreprenør & Anlæg A/S tilbyder bl.a.
Hos JJ Entreprenør & Anlæg A/S er kundens tilfredshed alfa omega. Vi har altid sat – og sætter til stadighed – en stor ære i at yde en personlig service uanset, hvor stor eller lille opgaven som anlægsgartner eller entreprenør er. Denne kvalitet afspejles i vores firma, fordi vi lægger stor vægt på, at kunden føler sig i trygge hænder, og god service er en selvfølge.
Har du brug for en god entreprenør, som kan hjælpe dig med dit anlægsarbejde, hører vi meget gerne fra jer. Vi står altid klar med rådgivning, ideer & inspiration til jeres projekt.
Et godt forhold til vore kunder er resultatet af et grundigt forarbejde, en høj kvalitet og levering til tiden.
Så kontakt os gerne på ovenstående telefonnummer eller mail, allerede i dag & lad os tage en snak om jeres projekt & ønsker.
Med venlig hilsen
Jonas van Dijk Jørgensen // JJ Entreprenør & Anlæg A/S
Ingen oplysninger indtastet
Det er godt nok svært at tage denne anmeldelse seriøst!
Ikke én eneste gang har vi modtaget klager over udført arbejde, men i vil gerne bruge alle mulige andre ting som ikke er relevant for pasningen af jeres arealer, som påskud for brok. Hvis vi var så dårlige som i får det til at lyde, så undrer det os meget, at i ikke har henvendt jer og gjort opmærksom på dette undervejs i forløbet.
Første klage går på et glemt møde inden opstart, hvilket er helt korrekt - men dog en menneskelig fejl. Jeg tænker der skal mere til at vælte læsset end at glemme et enkelt møde?
Derudover klager i over en belægningsopgave, som ikke engang vedrører jeres vedligeholdelseskontrakt, men er en fuldstændig separat ordre. Vi har blot overholdt myndighedernes retningslinier vedrørende situationen med Covid-19, og passet godt på vores medarbejdere og kunder. At i ikke er tilfredse med dette, er jo ikke rigtig vores problem!
Der bliver også klaget over en GRATIS bænk vi har givet jer, som vi først kunne levere et par uger efter afslutningen af belægningen - IGEN har dette intet med jeres vedligeholdelseskontrakt at gøre - Bemærk at det altså er en gave fra os til jer - vi har ikke før oplevet at folk har tilladt sig at beklage sig over gaver. Det er meget usmageligt.
Så er der en klage vedrørende klipning af spireahæk, som skulle udføres midt oktober efter jeres påstand. Hvis i lige kigger i kontrakten, er der ikke noget fast tidspunkt, så de ekstra 10 dage der gik, er nok noget i overlever.
Med hensyn til ukrudtsbekæmpelse, har vi foretaget dette oftere end kontrakten siger, så der har i heller ikke noget at komme efter.
Jeg har på mail fået en tilmeldingsliste til privat hækkeklipning hos beboere, og den er ikke til at tage fejl af.
Hermed mailen (navne på beboere er fjernet)
"Til JJ Entreprenør & Anlæg!
Jeg har nu modtaget tilmelding af hækkeklipning, fra vores beboere som vil have klippet hækken af Jer.
(5 kunder er listet op med navn og telefonnummer)
Alle hække klippes i bunden af grunden, udvendig og indvendig + top, sidder indvendig og halv top og højde 1,80 m hvor de er høje.
Alle beboer skal have en selvstændig faktura"
Vi har derefter kontaktet beboerne pr. mail og aftalt videre med dem.
Faktureringsfejl som blev rettet omgående - jeg oplever tit faktureringsfejl fra mange forskellige firmaer, og de retter det som regel omgående, hvilket vi også gjorde. Men det er heldigt at i tilsyneladende er forskånet for den slags fejl hos jer.
Jeg synes det er usmageligt at basere en klage på noget der slet ikke vedrører selve kontrakten - det er på ingen måde i orden.